door een positieve mindset 

samen stappen vooruit zetten

Authentiek en krachtig communiceren


Wil je open en natuurlijk spreken voor klanten of voor een groep?

Wil je je toehoorders inspireren en een blijvende indruk nalaten? 


Of het nu gaat om een klantenbijeenkomst, een presentatie,

een projectvoorstelling of een training, de essentie van

krachtige communicatie ligt ind e verbinding maken met jouw publiek.

De succesfactoren voor het creëren van een echte impact zijn ;

aanwezig zijn, je inhoud afstemmen en de aandacht houden. Eenvoudig gezegd!


In dit webinar komen volgende zaken aan bod :

  • begrijp je klant en je publiek
    • ​​de juiste voorbereiding van een presentatie is de sleutel van succes. Hoe stem je  de inhoud af? Wat wilt jouw klant horen, zien, doen? Je ontdekt een unieke set met vragen en krijgt hierdoor inzicht in de inhoudelijke samenstelling van jouw presentatie.
  • interactie met je publiek opwekken
    • ​De krachtige methode (Relational présence' en je ontdekt hoe je bij jezelf kan blijven voor de groep, hoe je gemakkelijker duidelijker en krachtiger kan presenteren, zonder je te verschuilen achter de inhoud. Tevens ontdek je hoe je interactie genereert, vragen stimuleert en de volledige aandacht van het publiek krijgt.
  • ontwerp van een hoger niveau
    • ​​Je krijgt zeer praktische tips voor het maken van jouw presentatie en slider. Je krijgt inzicht in de juiste structuur, hoe je verhalen en foto's kunt gebruiken en hoe je krachtig kunt openen en sluiten. Impact verzekerd!

 

Trainer - Christoph Vandoninck

​Datum :   24/11 - 8.30 tot 9.30​ + '30 vragen en cases van deelnemers

Positieve klantbeleving

De cijfers liegen er niet om. Maar hoe word je écht klantgericht? Hoe zorg je ervoor dat klanten enthousiast over jou zijn? Hoe zorgen we dat klanten steeds blijven terugkomen en ambassadeurs worden van jouw organisatie.  

In de huidige markt waarin producten en diensten zelden 'uniek' zijn, kan een wow-ervaring voor je klant wel nog het verschil maken. Klantgerichtheid doe je er echter even bij, het is een minste en een bewuste keuze waar je voluit voor gaat.


In dit interactieve webinar ervaar je hoe je een superklantenrelatie ontwikkelt op een leuke, professionele manier. Nadien kan je aan de slag dankzij krachtige inzichten, tips en technieken.


  • Waar ligt de kracht van klantenbinding?
  • Wat zijn wow-ervaringen en hoe creëer je ze?
  • Hoe leer je begrijpen wat je klant écht wil?
  • Hoe schep je een sterke band met je klant?
  • ​Welke trends maken je meer klantgericht?
  • Het effect van klantenrituelen
  • Hoe jouw team meekrijgen door klantgericht leiderschap

Trainer - Christoph Vandoninck

​Datum :  5/11 - 8.30 tot 9.30​ + '30 vragen en cases van deelnemers


Professionele impact via online videoplatformen  

De dag van vandaag is online meeten niet meer uit ons leven weg te denken, maar zit jij ook soms in je online meeting en vraag je je af hoe je online presence kan verbeteren?

Heb je het gevoel dat je een minder goede indruk maakt dat als je iemand in het echt spreekt?
De hoogste tijd dus om je te laten inspireren om nog beter voor de dag te komen.

  • Waar moet ik op letten als ik achter de camera zit?
  • Hoe maak ik echt contact achter een scherm?
  • De do’s en don’ts van online meeten

 

Trainer - An Vermoere

​Datum :  3 november - 8.30 tot 9.30​ + '30 vragen en cases van deelnemers